Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Проблема се решава професионално. И да започна да изреждам, само най-много след време някой псевдо елемент да си препише решението като негова заслуга или да ми обеснява на мен как става, както често се случва в този форум.
    Ще поръчам като станат кратуните да ти изрежат на една емблемата на Алфа и ще ти я пратя като медал за заслуги. Спокойно. Тамън ще си подхождате
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Ще поръчам като станат кратуните да ти изрежат на една емблемата на Алфа и ще ти я пратя като медал за заслуги. Спокойно. Тамън ще си подхождате
      Успех и късмет с ремонта на оборотите в такъв случай
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Има ли колега тук с играещи обороти при движение по инерция и ползващи ФЕС? Трябват ми да ми проследят един параметър, че нямам такава кола под ръка
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • Кой параметър ти трябва?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Кой параметър ти трябва?
            Скорост на автомобила от ЕКУ-то
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • Точна си е скоростта. Търси проблема другаде
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Точна си е скоростта. Търси проблема другаде
                Искам нечие друго мнение
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • възможно ли е да има разлика в показанията на скоростта , след като има 1 датчик за скорост (на диф*а или датчик абс) ЕКУто чете от него и праща инфо на скоростомера да знаеш и ти с колко караш!!! Според мен с този параметър ще хванеш единствено ако стрелката ти те лъже за реалната скорост
                  146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                  145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                    възможно ли е да има разлика в показанията на скоростта , след като има 1 датчик за скорост (на диф*а или датчик абс) ЕКУто чете от него и праща инфо на скоростомера да знаеш и ти с колко караш!!! Според мен с този параметър ще хванеш единствено ако стрелката ти те лъже за реалната скорост
                    Не. ЕКУ-то взима скоростта от километража и ако не е 0км/ч трябва да поддържа около 1100 оборота. А и ABS не се интересува от скоростта, колкото от разликата в оборотите м/у колелата
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • незнам кое е първо яйцето или кокошката ,но мисля че влизаш в прекалено голям филм ! Пусни климатика и виж дали нещата ще се оправят

                      П.П. ЖТДто чете скороста от датчик АБС затова напизах "или"
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                        незнам кое е първо яйцето или кокошката ,но мисля че влизаш в прекалено голям филм ! Пусни климатика и виж дали нещата ще се оправят

                        П.П. ЖТДто чете скороста от датчик АБС затова напизах "или"
                        С климатик не се оправят и първичното е ABS -> километражът -> ЕКУ
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 21:24.
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • Проблема не беше ли, че ЕКУ си смята на криво load-а и от там се разхождат тъпите обороти.
                          Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS

                          рейтинг фотографов

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                            Проблема не беше ли, че ЕКУ си смята на криво load-а и от там се разхождат тъпите обороти.
                            Не мисля
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Благодаря на колегите

                              И моята правеше тази глупост да мени оборотите ама днес срязах кабела и го изолирах.Сега вече не променя оборотите.Майстора в Добрич ми каза че не ми бил зацепен добре ремъка и вариатора бил запушен и за това бил проблема.

                              Comment


                              • Ще разбереш, че не това е решението на проблема и че не това е причината която ти е казал майстора.

                                Между другото съвсем от скоро Алфа пуснаха нови версии на софтуера за М1.5.5 за 1.8 и 2.0 ТС където много от промените са в контрола на празния ход, реакцията на педала на газта, корекции в студените режими и т.н. както и малко превантивни мерки относно мотора като например, че вече лимитера на обороти от 7200 е станал на 7000 об. Авансите при ниските натоварвания са значително намалени и точно обратното пък се случва със горивните смеси.

                                Версия по фиат: 077

                                Търсете при добрите мапери
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X